نیس شاپ

  • ۰
  • ۰
آنچه از این کتاب انتظار داریم ما در یک محیط رقابتی و با تغییرات بسیار سریع زندگی می‌کنیم که جذب، نگهداری و توسعه مشتریان سودآور در آن بسیار سخت است. چه کسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌تواند شک‌کند که مشتریان درست انتخاب‌شده برای موفقیت کسب و کار ما حیاتی هستند؟ استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) بایستی نیروی محرک ما برای کار تیمی با عملکردی متعامل برای بهبود کسب و کار باشند، هم در داخل و هم در خارج سازمان. در حال حاضر با برداشته ش ...
  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • Reza Manesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی