نیس شاپ

  • ۰
  • ۰
مفاهیم و تعاریف مدیریت بازار و جایگاه آن
انواع بازار و محیط بازاریابی
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
نیازها و رفتار خریداران
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش (آشنایی با مدلهای کمی و کیفی
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه
تحقیقات بازاریابی
سیستمهای بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
مقدمه
بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخصهای مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع م ...
  • ۰۰/۰۶/۲۵
  • Reza Manesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی